طراحی سایت و اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

به لطف یک کتابخانه متنوع از قالب ها، طراحان وب دیگر نیازی به ایجاد یک طرح از ابتدا ندارند. شروع با یک قالب از پیش طراحی شده کار طراحی سایت با المنتور را بسیار آسان می سازد. قالب های Elementor شامل صفحات از پیش ساخته شده ای است که می توان از آنها برای ساختن کل وب سایت ها استفاده کرد.
برای طراحانی که دوست دارند کنترل بیشتری بر طرح خود داشته باشند، ویژگی Blocks نیز وجود دارد. به جای قالب های تمام صفحه ای، می توانید از قالب پیش طراحی شده استفاده کنید.
Elementor، کتابخانه بزرگی از الگوها را برای صفحات فرود، صفحه محصولات، صفحه خدمات، بلاگ و موارد دیگر ارائه می دهد. بلوک ها یک بسیار گزینه عالی و قابل تنظیم برای طراحان وب هستند تا فرآیند طراحی خود را ساده کنند. با انتخاب و سفارشی سازی بلوک های مختلف، می توانید سرعت بیشتری داشته باشید. همچنین المنتور به طراحان اجازه می دهد تا بلوک های سفارشی خود را به عنوان الگوهای پیش فرض ذخیره کنند و از آنها برای وب سایت های دیگر مجدد استفاده نمایند.

 

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 45 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1402 ساعت: 13:31

اشتیاق کاری
یکی دیگر از خصوصیات مهم یک منتور کسب و کار موفق که موجب پیشبرد اهداف یک پروژه و کسب می شود اشتیاق وی برای انجام کار خواهد بود‌. یک منتور مشتاق و همدل، اشتیاق و صداقتی که از دیدن موفقیت و پیشرفت کاری افراد دارد از اشتیاق دریافت حق و زحمه خود بیشتر است.

شنوندگان فعال
درست است که منتور به عنوان رهبر و یاری گر کنار شماست اما یک منتور باید شنونده خوبی برای صحبت‌های مدیر اصلی کسب و کار باشد و در مکالمه و جلساتی که با افراد دارد ابتدا به دقت به صحبت و نظرات و اهداف گوش دهد و سپس به تحلیل و بررسی و ارائه بهترین پیشنهادات بپردازد. منتور خوب و آگاه به وظایف هیچ گونه حواس پرتی و بی تمرکزی در جلسات را جایز نمی‌داند و با دقت و تمرکز کافی بهترین عملکرد را در بحث خواهد داشت.

اعتماد به نفس و انگیزه بالا
یک منتور کسب و کار خوب با توجه به مهارت، تخصص و استعدادی که از خود سراغ دارد قطعا اعتماد به نفس و انگیزه کافی برای ادامه مسیر را داشته و می تواند بدون ترس از شکست، همواره بسیاری از مسیر‌ها و راه‌های پیشرفت را به چالش کشیده و با انگیزه بالا، افراد و کسب و کارشان را به اهداف نهایی نزدیک تر کند.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 58 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1402 ساعت: 15:13

پرسونال برندینگ در اصل به معنای تصویری از که مخاطبان و مشتریان از یک شخص واحد در یک سیستم کسب و کار دارند. برای فهم راحت تر می توانیم بگوییم که برخی از پزشکان و وکلا یا مشاغلی این چنینی تصویری که از خود برای مخاطبان خود ایجاد می کنند را، برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ می گویند. از آنجایی که جذب مشتری جدید بدون تبلیغات عملی تقریباً غیر ممکن است. بنابراین افرادی که در کسب و کارشان نیاز دارند تا تبدیل به یک برند شوند. باید از مشاوره برندینگ شخصی بهره مند شوند.

مزایای مهم مشاوره پرسونال برندینگ
هر اقدام و محتوایی که در شبکه های اجتماعی یا سیستم های بازاریابی خود انجام می دهید و به اشتراک می گذارید در ذهن مخاطب شما اثر ایجاد می کند اگر این اثر هدفمند و اصولی نباشد به جای تاثیر گذاری خوب عکس عمل کرده و نتایج منفی به همراه خواهد داشت. همچنین اگر به طور کل برندسازی شخصی در اولویت های استراتژیکی شما قرار ندارد یک خبر بد برایتان داریم. رقبا در حال ربودن گوی رقابت از شما هستند.

مشاورین فعال در این زمینه به شما کمک می‌کنند تا در حرفه و کسب و کار خودتان به یک شخصیت مهم و تاثیرگذار تبدیل شوید. مشاورین باتجربه طی سالیان زیاد و کسب تجارب مفید میدانند چطور به بهترین شکل ممکن میتوانید در صنعت خود چگونه به یک شخص شناخته شده تبدیل شوید و از این راه فروش کالا و خدمات خود را افزایش دهید.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 66 تاريخ : شنبه 22 مهر 1402 ساعت: 12:33

هدف وب سایت را مشخص کنید
اول از همه، باید به این فکر کنید که هدفتان از طراحی سایت با بوت استرپ چیست. از ترکیبات رنگی ساده، ترجیحاً سفید برای قسمت اصلی صفحات سایت های پر محتوا، مانند دایره المعارف های آنلاین، ویکی پدیاها، وب سایت های مدارس و کتابخانه های آنلاین استفاده کنید.
در مرحله بعدی باید بدانید که مخاطب یا کاربران سایت تان چه کسانی هستند؟ اگر به عنوان مثال، مخاطبان، گروه دانش آموزان هستند، می توانید یک ستون جستجوی پیشرفته برای آنها فراهم کنید. با قرار دادن تبلیغات یا انیمیشن های فلش، در فاصله نزدیکی از آنها، دکمه ها و لینک ها را به گونه ای سازماندهی کنید که به راحتی قابل دسترسی و قابل درک باشند؛ بدون اینکه توجه مخاطب را از محتوای اصلی صفحه منحرف کنید.

یک طرح ناوبری ۳ ستونی ساده را طراحی کنید
برای صفحاتی که حاوی ماژول ها و دسته های اطلاعاتی زیادی هستند، ممکن است طرحی را بخواهید اجرا کنید که دارای یک بنر ساده در بالا باشد. پس، بدنه صفحه سایت در این حالت می تواند ۳ ستون داشته باشد:

  • پیوند به صفحات جزئیات با ماژول خاص
  • بدنه اصلی
  • ستون پیوندهای اضافی، با نوار جستجو

در بوت استرپ، تنها چیزی که نیاز دارید استفاده از سیستم شبکه فریم ورک است. ترکیب رنگ های روشن را انتخاب کنید زیرا بازدیدکنندگان این صفحات، برای کسب اطلاعات به آن مراجعه کرده اند نه فقط برای سرگرمی و تفریح.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 59 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1402 ساعت: 14:35

بوت استرپ می تواند ایده های خلاقانه طراحی وب ریسپانسیو را به واقعیت تبدیل کند. Bootstrap این امکان را برای یک صفحه وب یا یک اپلیکیشن فراهم می سازد تا اندازه و جهت صفحه بازدیدکننده را تشخیص دهد، و به طور خودکار، نمایشگر را مطابق با آن تطبیق دهد.
اولین و مهم ترین کاربرد Bootstrap، در طراحی اپلیکیشن های موبایل است. سپس طراحی سایت با بوت استرپ در رتبه دوم قرار دارد. بوت استرپ به الزامات این فناوری ها در طراحی می پردازد و شامل اجزای رابط کاربری، طرح بندی ها، ابزارهای جاوا اسکریپت و چارچوب پیاده سازی می شود. این نرم افزار به صورت پیش فرض، یا به عنوان کد منبع موجود است.
Mark Otto و Jacob Thoton کسانی بودند که Bootstrap را در توییتر توسعه دادند تا سازگاری ابزارهای مورد استفاده در سایت را بهبود ببخشند و هزینه های نگهداری را کاهش دهند. این نرم افزار قبلاً با نام Twitter Blueprint شناخته می شد و گاهی نیز به عنوان Twitter Bootstrap نامیده می شود.

https://pouyafaraz.com/mag/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%88%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d9%be/

 

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 46 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1402 ساعت: 12:01

اولین عامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت آن است که نیاز شما از طراحی سایت چیست. آیا یک سایت ساده و معرفی شرکت لازم دارید؟ یا می خواهید یک فروشگاه اینترنتی برپا کنید؟ یا نیاز دارید که سایت شما فراتر از از اینها بوده و نیاز به برنامه نویسی تخصصی دارد؟ قطعاً هر کدام از این مسائل می‌تواند هزینه طراحی سایت را دچار تغییر کند.

از جمله موارد تاثیر گذار دیگر در قیمت طراحی سایت می توان به فضای میزبانی یا هاست، نوع پسوند دامنه، ترافیک ماهانه، گواهی ssl و موارد از این قبیل اشاره کرد. از جمله از جمله موارد دیگر داشتن فروشگاه و شکل و شمایل فروشگاه شماست . بسته به این که چه ظاهری را برای سایت خود می پسندید ممکن است هزینه طراحی قالب آن تفاوت هایی داشته باشد.

داشتن امکاناتی مانند ثبت نام و ورود با پیامک داشتن خبرنامه های پیامکی و برنامه های از این قبیل برای سی آر ام قطعاً هزینه هایی را در پی خواهد داشت. همچنین مورد دیگری که بسیار در هزینه طراحی سایت تعیین کننده به شمار می رود، امنیت و حفاظت از اطلاعات و دیتابیس است. یک سایت قوی با طراحی عالی نیاز دارد تا سرقت اطلاعات و هک شدن جلوگیری کند. در هنگام بستن قرارداد با طراحان سایت به داشتن امنیت و حفاظت اطلاعات توجه کافی داشته باشید.

https://pouyafaraz.com/mag/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 58 تاريخ : يکشنبه 16 مهر 1402 ساعت: 12:54

توسعه و پیشرفت اینترنت به طور همه جانبه در جهان سبب شده تا بکارگیری از ابزار بازاریابی آنلاین در صادرات و بازرگانی به یک امر مهم تبدیل شود. این ابزار مسیر دستیابی به مشتری بالقوه را کوتاه تر می‌کند. همچنین قابلیت تجزیه و تحلیل آماری سبب میشود با سلیقه و نقطه نظرات مشتری آشنایی بیشتر پیدا کنید.
از طرف دیگر هزینه های بازاریابی آفلاین و میدانی یکی از چالش های پیش روی صادرکنندگان بود. اما بازاریابی دیجیتالی در بازار مقصد این هزینه را به طور بسیار چشمگیری کاهش میدهد‌. تصور کنید بدون اینترنت لازم بود تا تحقیقات درباره سلیقه و نیاز مشتری به صورت میدانی انجام گیرد. هزینه اقامت محققین و هزینه های جانبی بسیار سرسام آور میشد. اما با اینترنت می‌توان بازدید و بازخورد مشتریان را تحلیل نمود.
کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را در بحث صادرات آغاز کرده اند به خوبی می دانند هرگونه هزینه خارج از برنامه شرکت را زمین گیر میکند، از این رو استفاده از ابزار بازاریابی دیجیتالی، میتواند این هزینه های اشتباه و سنگین را کاهش دهد و در عوض تاثیر مشابهی نیز داشته باشد.

 

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 56 تاريخ : شنبه 8 مهر 1402 ساعت: 11:57

ترافیک بالا در سایت‌های وردپرسی به معنای میزان تعداد درخواست‌هایی است که کاربران در مقیاس زمانی یک دقیقه یا یک ساعت به سایت شما ارسال می‌کنند. از این جهت یک عدد خاص را برای حجم ترافیک اعلام نکرده‌اند و هر سایت بسته به اختصاصی یا اشتراکی بودنش اعداد و ارقام مشخصی را به عنوان ترافیک سایتی در نظر می‌گیرد.
به طور کلی، وقتی کاربری صفحه‌ای را باز می‌کند و درخواستی شامل فایل، عکس، پیام و غیره را به سرور ارسال می‌کند، با توجه به نوع درخواست و حجم داده‌ای که به سرور منتقل شده، شامل ترافیکی برای سایت مورد نظر است که هرچقدر تعداد کاربران سایت بیشتر باشد حجم ترافیک مصرفی سایت بالاتر می‌رود.
پس مدیریت حجم ترافیک بالا در سایت‌های وردپرسی از چالش‌های مهم پیش‌رو برای سایت‌هایی است که خواهان افزایش کاربر هستند.
پس با تفاسیر فوق حال این سوال پیش می‌اید که در چه زمانی با رویداد پرترافیک روبرو هستیم؟ این مهم بستگی به نوع سایت، محتوای مربوط به آن و تعداد کاربران در آن سایت دارد.
ممکن است یک سایت با سرور اشتراکی صدها کاربر در دقیقه یا ساعت، ترافیک بالایی داشته باشد و یا سایت‌هایی با سرور اختصاصی چند هزار کاربر در همان زمان جز سایت پر ترافیک طبقه بندی شوند.
آنالیزور کننندگان دیتا با یک سری حدث‌ و گمان‌ها، گزارشی از وضعیت ترافیک سایت را تخمین می‌زنند که باز هم یک عدد دقیق نیست.

https://pouyafaraz.com/mag/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d8%ac%d9%85-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7/

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 57 تاريخ : سه شنبه 4 مهر 1402 ساعت: 15:13